Ce site Web utilise des cookies (cliquez ici pour plus d'informations) pour améliorer votre expérience.

VEELGESTELDE VRAGEN

Zit je met een vraag?
Zie hieronder mogelijks het antwoord op één van uw vragen.
Bovenaan de webshop naast 'contact' kan u uw gewenste taal kiezen tussen Engels, Frans en Nederlands.


In Mijn Account kan u in de Tab Mijn orders, alle orders zien die u al heeft besteld. Hier kan u orders bekijken alsook opnieuw bestellen.  Als u nog verdere vragen heeft over uw orders, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice voor meer informatie en hulp.

In Mijn Account kan u in de tab mijn facturen, alle facturen terugvinden die u al heeft ontvangen.  Als u nog verdere vragen heeft over uw facturen, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice voor meer informatie en hulp.
Ja zeker, het is mogelijk om lijsten aan te maken voor wekelijkse bestellingen. Dit kan heel eenvoudig worden gedaan, u gaat naar 'Mijn Account' en dan naar 'Mijn Bestellijsten'. Hier vindt u een overzicht van al uw bestellijsten en kunt u deze aanpassen door producten toe te voegen of te verwijderen. Als u een nieuwe bestellijst wilt maken, kunt u dit doen door te klikken op Maak bestellijst of naar een product te gaan en op 'Aan Bestellijst Toevoegen' te klikken. Dit stelt u in staat om een product toe te voegen aan een bestaande bestellijst, of om een nieuwe bestellijst te maken.


Door regelmatig gebruik te maken van uw bestellijsten, kunt u tijd besparen bij het plaatsen van uw wekelijkse bestellingen en ervoor zorgen dat u altijd de producten ontvangt die u nodig heeft. Als u nog verdere vragen heeft over het maken van bestellijsten, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice voor meer informatie en hulp.

Hier kan je uw bestaande bestellijsten terugvinden en aanpassen.

Er zijn meerdere manieren om een bestellijst te maken, zo kan je van uw winkelkar een bestellijst maken door te klikken op Opslaan als template.

Daarnaast kan je ook vanuit een product een bestellijst maken en het product toevoegen.


U kan ook vanuit de lijst afgenomen producten dit jaar bestellijsten opmaken, in deze lijst kan u makkelijk via de knop 'voeg toe aan bestellijst' producten die u geregeld besteld toevoegen aan de gewenste bestellijst.


Nu kan je vanuit de bestellijsten producten toevoegen aan uw bestellijst.

U kan ook vanuit de bestellijst zelf producten toevoegen dit doet u via de interne zoekbalk. Klik op het product en druk vervolgens op voeg toe aan bestellijst.

Je hebt altijd de mogelijkheid om de bestellijst bij te werken en aan te passen aan je behoeften. Wanneer je een nieuwe bestelling wilt plaatsen, navigeer je eenvoudigweg naar de bestellijst en selecteer je de gewenste producten met de juiste aantallen. Op deze manier kun je de bestellijst moeiteloos aanpassen aan de specifieke items die je op dat moment nodig hebt. Het bijwerken van je bestellijst zorgt ervoor dat je snel en nauwkeurig je bestelling kunt plaatsen, met de zekerheid dat je de juiste producten selecteert.
Klik op de knop "in winkelmandje” om uw producten toe te voegen aan uw winkelmandje.

Je wordt nu doorgestuurd naar je winkelmandje, waar je de bestelling kunt bekijken en indien nodig wijzigingen kunt aanbrengen. Ga verder met het afrekenproces en voltooi de betaling om je bestelling te plaatsen. Bij het afrekenen heb je de mogelijkheid om de verzendgegevens te kiezen, zoals levering of afhaling. Daarnaast kun je ook kiezen tussen een directe betaling of een betaling met factuur en vaste condities.


Nu kan je uw bestelling plaatsen of andere producten nog toevoegen voordat je de bestelling doorvoert.

Op deze manier kan u in het vervolg enkel een bestellijst in de winkelkar steken zodat u de veel bestelde producten snel en eenvoudig kan bestellen. 
In Mijn Account kan u bij de tab Mijn Credit Nota's alle credit nota's terugvinden die u heeft ontvangen.  Als u nog verdere vragen heeft over uw credit nota's, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice voor meer informatie en hulp.

In mijn account kan u toekomstige leveringen terugvinden, wanneer uw levering wordt uitgevoerd. U kan ook altijd contact opnemen met uw vertegenwoordiger om dit te weten te komen.

In het dashbord van 'Mijn Account' kan u onder aan het overzicht uw wachtwoord wijzigen door op 'Wachtwoord wijzigen' te klikken.

Om onze service en contact optimaal te houden, is het noodzakelijk om uw bedrijfsgegeven up to date te houden. Als er iets wijzigt van gegevens gelieve de klantendienst of uw vertegenwoordiger te contacteren.

  • Telefoon nummer
  • Lever adres
  • Facturatie adres
  • Juridisch of commerciële naam
  • Vennootschapsvorm
  • contact persoon
  • email adres
  • Ondernemingsnummer
Het is echter niet mogelijk om zelf op de webshop uw bedrijfsgegevens aan te passen. Contacteer ons gerust dan doen wij het voor u!
Uw account kan u terugvinden rechtsboven:

Uw account is de plek waar u kunt inloggen op onze website en toegang krijgt tot verschillende functies en informatie. Wanneer u bent ingelogd, kunt u bijvoorbeeld een nieuw order plaatsen, uw recente orders bekijken en uw wachtwoord aanpassen. Dit kan allemaal worden gedaan via het dashboard van uw account.

Naast het dashboard, zijn er ook andere pagina's beschikbaar in uw account. Zo kunt u bijvoorbeeld al uw orders bekijken, uw facturen en creditnota's bekijken, uw zendingen volgen en uw bestellijsten beheren.

Door gebruik te maken van uw account kunt u gemakkelijk uw bestellingen beheren en uw informatie up-to-date houden. Als u nog verdere vragen heeft over hoe uw account werkt, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij staan altijd klaar om u te helpen.

Bij het opmaken van uw bestelling krijgt u altijd een overzicht van uw meest bestelde artikelen. Dit overzicht heet 'frequent bestelde artikelen' en het stelt u in staat om gemakkelijk en snel uw meest bestelde producten toe te voegen aan uw bestelling.

Het overzicht van frequent bestelde artikelen wordt automatisch gegenereerd op basis van uw eerdere bestellingen. Dit betekent dat het overzicht altijd up-to-date is en dat u snel en eenvoudig uw favoriete producten kunt bestellen.

Als u specifieke vragen heeft over uw frequent bestelde artikelen of als u meer informatie wilt over hoe dit overzicht wordt gegenereerd, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij staan altijd voor u klaar om u te helpen.

Bij elk product dat wordt weergegeven op onze webshop, wordt aangegeven of het op voorraad is of niet. Als het product op voorraad is, staat er 'Op voorraad' vermeld bij het product. Hierdoor kunt u gemakkelijk zien welke producten beschikbaar zijn voor directe levering.

Als u een bestelling plaatst en een product niet op voorraad blijkt te zijn, krijgt u een melding dat enkele producten die u wilt bestellen niet op voorraad zijn. Dit stelt u in staat om een geïnformeerde beslissing te nemen over uw bestelling en eventueel alternatieve producten te kiezen.

Het is belangrijk op te merken dat bestelartikelen nooit op voorraad zijn. Deze moeten dan ook enige tijd op voorhand besteld worden. Als u specifieke vragen heeft over de beschikbaarheid van een product of als u meer informatie wilt over onze voorraadbeheerprocessen, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Onze medewerkers staan altijd klaar om u te helpen.
Een bestelartikel is een product die wij niet standaard op voorraad hebben.
Wanneer u het bestelartikel toch bestelt dan zullen we dit pas bij één van de volgende levering  kunnen naleveren.

Wij afficheren een product als bestelartikel omdat dit snel beschikbaar kan zijn in ons distributiecentrum en er geen vaste verkoop op is. Op die manier kunnen onze bezorgers het artikel snel bij u bezorgen.

Als u het bestelartikel wenst blijven afnemen zodat we dit nog sneller kunnen leveren, neem dan zeker contact op met ons.

Het is niet mogelijk om een bestelartikel te retourneren.
Een artikel op voorraad is een artikel direct leverbaar uit onze stock.



Wanneer het artikel uit voorraad is dan is deze tijdelijk niet beschikbaar.  Dit artikel zou dan binnen enkele dagen terug op voorraad moeten zijn.

Je kan het product wel bestellen, in back-order. Vanaf wanneer het product voorradig is dan wordt deze automatisch door de klantendienst toegevoegd bij uw volgende levering.

Een product die niet beschikbaar is kan niet besteld worden door onderliggende redenen als overmacht, recall door de fabrikant, productieproblemen bij de fabrikant,...
De hoeveelheid van hetzelfde product die je wenst te bestellen kan je aanpassen via twee verschillende manieren.

Verpakkingseenheid


Aantal

Overzicht


Wij staan in voor een correcte en stipte levering tot bij uw lever adres. Daarom vragen wij de klant om hun bestelling voor 16u door te geven zodat uw order tijdig verwerkt kan worden.
De webshop is voorzien dat u één product of een groep product heel snel kan terugvinden in een handig overzicht.


Je kan uw gewenste product zoeken op basis van de productcategorieën. Wilt u een overzicht hebben welke

  1. Je kan zoeken door de productcategorie aan te klikken waarin uw gewenste product zou kunnen bevinden.
  2. Je kan zoeken in de zoekbalk op 
    • Termen in de productomschrijving
    • Artikel nummer
    • Verpakking (doos, stuk, bak, fles, tube,...)


Wenst u te weten welke koude sauzen er te verkrijgen zijn?


U gaat naar de categorie 'Sauzen & Bereidingen', vervolgens naar 'Sauzen' en dan naar 'Snacksauzen'.

U ziet nu alle 389 koude ofwel snack sauzen in een handig overzicht. Dat is uiteraard nog een heleboel om uw favoriete saus uit te kunnen kiezen.
Links op uw scherm kan u gebruik maken van filters om uw huidige selectie te gaan uitdunnen. U kan een overzicht maken op basis van inhoud, merk en bewaringsconditie, ...


Wenst u een overzicht te krijgen van alle hamburgers die te verkrijgen zijn bij Spuntini?


U kan ook een overzicht krijgen door de zoekbalk te gebruiken en op de term 'burger' te zoeken.



Alsook krijg je hier een grote lijst van 193 producten omdat het woord 'burger' in de productomschrijving staat.
Je merkt dat het woord burger voorkomt in verschillende product categorieën. Via de filters links op het scherm kan je filteren per product categorie, merk, bewaringsconditie, levensstijl (Halal, Vegan,..). Daarnaast rechtsboven het scherm kan je nog sorteren. Hiermee bepaal je welke producten van boven in het overzicht komen. Zo kan je enkel de producten in promo, de goedkopere burgers,... van boven zetten.

De gloednieuwe webshop van Spuntini Roeselare is momenteel nog in opbouw waardoor de prijzen nog niet zichtbaar zijn.

De prijzen zullen vanaf 1 mei zichtbaar zijn op de webshop.
Onze vertegenwoordiger maakt graag een afspraak met u om een levermoment(en) te bepalen wanneer jij dit wenst.
Klanten van Spuntini hebben hun vaste levermoment op vooraf bepaalde leverdagen. Indien je uw gewenste levermoment (en) wenst aan te passen, laat het gerust weten aan uw vertegenwoordiger of de klantendienst. Wij gaan dan aan de slag om een op maat gemaakte oplossing voor u te vinden.

Helaas kan je dit zelf niet aanpassen omdat dit de levermoment van andere klanten kan verstoren.

Een gewicht product is een product waarvan het gewicht niet gelijk blijft. Daarom wordt de prijs van dat product telkens berekend op basis van het gewicht. Een gewicht product wordt kenbaar gemaakt in de specificaties van het product.


In de product omschrijving geven we het gemiddelde gewicht altijd weer waardoor u op basis van die gegevens weet hoeveel stuks u hoeft te bestellen.

Voorbeeld: U wenst 12 kg zalm te bestellen, dan dient u 10 pakken te bestellen omdat het gemiddelde gewicht van een pak zalm 1.2kg weegt.





Het is mogelijk bij het afrekenen om voor volgende redenen een opmerking te plaatsen.

  1. U vindt een product niet terug en je wenst dit te bestellen.
  2. U hebt een vraag in verband met de levering.
  3. U wenst een product te retourneren (graag met reden vermeld)
  4. Andere vragen...

De minimale order bedrag bedraagt 250 euro.
Chargement en cours
Chargement en cours